Pazarlama Departmanı

  • İletişim departmanında ayrıntılarıyla anlatılan Beyond isimli dergiye, organizasyon afişlerine ve internet sitesine alınacak reklamları, hangi firmalardan ne tür reklamlar alınacağını belirler ve görüşmeleri yapar.
  • Topluluğumuzun en iyi şekilde tanıtılması için yürütülecek stratejileri belirler ve süreci yönetir.
  • “Pazarlama Zirvesi” ile pazarlamanın her alanından uzman davetliler ile bir araya gelerek onların tecrübelerinden yararlanılır, tavsiyeler alınır, vaka çalışmaları ile öğrencilerin pratik bilgilerini geliştirmelerine yardımcı olunur.
  • “Digital Marketing Zirvesi” ile günümüzün en popüler reklam ve pazarlama çalışmalarının yapıldığı pazarlamanın dijital kısmı ele alınır ve ayrıca Search Engine
  • “Sosyal Medya Pazarlaması ve Influencer Marketing Sohbetleri” ile Influencer Marketing yani bir başka deyişle Etkileyici Pazarlama aslında nedir, arka planda neler vardır diyerek merak ettiğimiz tüm bu soruların cevaplandığı bir söyleşi yapmayı hedefliyoruz.

Pazarlama, Reklam ve Sponsorluk Departmanı:
Departmanın amacı, çoğunluğu reklam ve sponsorluktan oluşan bütçemiz için firmalarla görüşerek kaynak sağlayarak projelerimizi fonlamaktır. Departman kendisiyle birlikte çalışmak isteyen ekip arkadaşlarıyla sponsorluk gerektiren konularda lansman çalışması yapar. Görüşülecek firmaları ve görüşme planını ayarlayarak firmalarla sponsorluk anlaşmaları yapar.